انوپما شہرت روپالی گنگولی نے اپنے شوہر کے ساتھ ایک رومانٹک تصویر شیئر کی ، ایک خاص انداز میں محبت کا اظہار کیا۔

47

اداکارہ روپالی گنگولی پہلے ہی چھوٹے پردے کے مشہور سیریل ‘انوپما’ میں مرکزی کردار ادا کر کے ناظرین کے دل جیت چکی ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ وہ اپنے مداحوں کے ساتھ جڑے رہنے کے لیے سوشل میڈیا پر بھی بہت فعال ہیں اور اپنے فالوورز کے ساتھ دلچسپ پوسٹس شیئر کرتی نظر آتی ہیں۔ حال ہی میں روپالی اپنی ایک ایسی پوسٹ کی وجہ سے بحث میں آئی ہیں۔ اس نے اپنے شوہر اشون ورما کے ساتھ ایک بہت ہی رومانٹک تصویر سوشل اکاؤنٹ پر شیئر کی ہے۔ اس تصویر کے کیپشن میں اس نے محبت کا اظہار بھی کیا ہے۔

وائرل رومانٹک تصویر

روپالی گنگولی اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر ایک تصویر شیئر کی۔ جس میں وہ اپنے شوہر اشون کے ساتھ رومانوی انداز میں کیمرے کے سامنے پوز کرتی نظر آرہی ہیں۔ اس تصویر میں شوہر اور بیوی جڑواں ہوتے ہوئے ہلکے گلابی رنگ کی شرٹ پہنے ہوئے ہیں۔ روپالی نے گلابی قمیض کے ساتھ نیلی جینز پہن رکھی ہے اور وہ ہاتھ میں دھوپ کے شیشے کے ساتھ تصویر کھینچ رہی ہے۔ ساتھ ہی ان دونوں کے پیچھے کا منظر دیکھ کر معلوم ہوتا ہے کہ یہ تصویر چھٹی کے دوران لی گئی تھی۔ دیکھیں روپالی گنگولی کی تصویر یہاں وائرل ہو رہی ہے-

کیپشن میں محبت کا اظہار کیا۔

اس تصویر کو شیئر کرتے ہوئے ، اس نے کیپشن میں لکھا- ‘ایک دوسرے سے کیے گئے وعدے کا جشن کیونکہ آپ اور میں دونوں جانتے تھے کہ ہم جادوئی طور پر ایک دوسرے کے ساتھ فٹ ہیں ، کہ ہمارے پاس بھی کچھ وقت ہوگا۔ ہمیشہ کے لیے محبت میں تھے … اور میں جانتا تھا کہ چاہے کتنے ہی اتار چڑھاؤ ہوں ، آپ کبھی میرا ساتھ نہیں چھوڑیں گے۔ ہم ہمیشہ ساتھ رہیں گے!