الیکشن کمیشن نے اعلان کیا ، بہار اسمبلی انتخابات 29 نومبر سے پہلے مکمل ہوجائیں گے

40

ہندوستان کے الیکشن کمیشن نے کہا ہے کہ بہار اسمبلی انتخابات کی تاریخوں کا اعلان صحیح وقت پر کیا جائے گا۔ کمیشن بہار انتخابات کے وقت 65 نشستوں پر ضمنی انتخابات کرانے کی بھی تیاری کر رہا ہے۔ الیکشن کمیشن کے مطابق ، بہار اسمبلی انتخابات 29 نومبر ، 2020 سے پہلے مکمل ہونا ہیں۔ اسی وقت کے دوران ، مختلف ریاستوں کی 64 اسمبلی اور ایک لوک سبھا نشست کے لئے ضمنی انتخابات ہوں گے۔ ہمیں بتائیں کہ موجودہ بہار قانون ساز اسمبلی کی میعاد 29 نومبر کو ختم ہورہی ہے۔

 

اس سال اکتوبر-نومبر کے مہینے میں بہار میں اسمبلی انتخابات ہونے والے ہیں۔ سیاسی جماعتوں نے بھی اس کے لئے اپنی تیاریوں کا آغاز کردیا ہے۔ کمیشن نے حال ہی میں کورونا دور میں انتخابات اور ضمنی انتخابات کے حوالے سے رہنما اصول بھی جاری کیے تھے۔ پھر یہ فیصلہ کیا گیا کہ کورونا اور سیلاب سے متاثرہ بہار میں انتخابات وقت پر ہوں گے۔ تاہم ، حزب اختلاف کی جماعتوں سمیت این ڈی اے میں شامل ایل جے پی نے بہار میں انتخابات ملتوی کرنے کا مطالبہ کیا تھا۔

21 اگست کو کمیشن نے ہدایات جاری کیں

اس سے قبل 21 اگست کو الیکشن کمیشن نے کورونا مدت میں ملک میں انتخابات کے انعقاد کے لئے رہنما اصول جاری کیے تھے۔ کہا گیا تھا کہ امیدوار کو نامزدگی ، حلف نامہ اور نامزدگی کے لئے سیکیورٹی کی رقم آن لائن جمع کروانا ہوگی۔ تمام لوگ انتخابی کام کے لئے ماسک لگائیں گے۔ انتخابات سے وابستہ ہال ، کمرے یا احاطے میں داخلے کے دوران تھرمل اسکیننگ کی جائے گی۔ وہاں سینیٹائزر ، صابن اور پانی مہیا کیا جائے گا۔ ہر ایک کو معاشرتی دوری پر چلنا ہے۔ پانچ افراد کو گھر گھر جاکر جانے کی اجازت ہوگی۔

 

الیکشن کمیشن نے بہار میں پارٹیوں سے رائے لی

الیکشن کمیشن نے اسمبلی انتخابات کے انعقاد کے لئے بہار کی جماعتوں سے رائے لی تھی۔ حزب اختلاف کی پارٹی آر جے ڈی سمیت ایل جے پی نے بھی انتخابات ملتوی کرنے کی بات کی تھی۔ آر جے ڈی نے کہا تھا کہ ریاست میں کورونا کیسز میں مسلسل اضافہ ہو رہا ہے اور ماہرین کو شبہ ہے کہ انتخابات کے وقت تک اس میں نمایاں اضافہ ریکارڈ کیا جائے گا۔ دوسری طرف ریاست کا ایک حصہ سیلاب میں ڈوبا ہوا ہے۔ ایسی صورتحال میں اکتوبر اکتوبر میں انتخابات کا انعقاد درست نہیں ہوگا۔