بدھ, 5, اکتوبر, 2022
ہومبریکنگ نیوزارریہ کے جوکی ہاٹ میں بڑا ناو حادثہ

ارریہ کے جوکی ہاٹ میں بڑا ناو حادثہ

ارریہ(نوائے ملت) بدھ 10 اگست، 20 سے 22 طالب علم صبح 8 بجے جوکی ہاٹ بلاک کے تارن پنچایت کے رم رائی گاؤں (وارڈ نمبر 7) سے کشتی کے ذریعے بکرا ندی کو عبور کرکے بیرگا چھی پڑھنے جارہے تھے۔ جیسے ہی کشتی دریا کے بیچ میں پہنچی تو گنجائش سے زیادہ بوجھ کے باعث بے قابو ہوکر ڈوب گئی۔ کشتی ڈوبتے ہی تمام بچے تیز کرنٹ میں بہنے لگے تو گاؤں والوں نے جلدی سے دریا میں چھلانگ لگا کر سب کو باہر نکالا۔ لیکن محمد تنویر ولد محمد جو کہ رمرائی کا رہائشی ہے، گلاب کو بچانے میں ناکام رہا۔ اس دوران ایس ڈی آر ایف کی ٹیم نے بھی تلاش شروع کر دی۔ خبر لکھے جانے تک محمد گلاب کے بارے میں کوئی اطلاع موصول نہیں ہوئی۔ اس واقعہ کے بعد مشتعل گاؤں والوں نے صبح تقریباً 9 بجے NH 327E کو مکمل طور پر بلاک کر دیا اور بھنگیا کو رام رائی سے جوڑنے کے ارریہ کے جوکی ہاٹ میں بڑا ناو حادثہلیے پل کا مطالبہ شروع کر دیا اور فوری طور پر بڑی کشتی کے انتظام کا مطالبہ کیا۔
ایس ڈی او اور ایس ڈی پی او نے موقع پر پہنچ کر مشتعل دیہاتیوں کو سمجھایا اور این ایچ ارریہ کے جوکی ہاٹ میں بڑا ناو حادثہ327 ای پر جام کو کھولا۔

توحید عالم فیضی
توحید عالم فیضیhttps://www.nawaemillat.com
روزنامہ ’نوائے ملت‘ اپنے تمام قارئین کو اس بات کی دعوت دیتا ہے کہ وہ خود بھی مختلف مسائل پر اپنی رائے کا کھل کر اظہار کریں اور اس کے لیے ہر تحریر پر تبصرے کی سہولت فراہم کی گئی ہے۔ جو بھی ویب سائٹ پر لکھنے کا متمنی ہو، وہ روزنامہ ’نوائے ملت‘ کا مستقل رکن بن سکتے ہیں اور اپنی نگارشات شامل کرسکتے ہیں۔
کیا آپ اسے بھی پڑھنا پسند کریں گے!

جواب چھوڑ دیں

براہ مہربانی اپنی رائے درج کریں!
اپنا نام یہاں درج کریں

- Advertisment -spot_img
- Advertisment -
- Advertisment -

مقبول خبریں

حالیہ تبصرے