ارریہ پلاسی : ڈیٹا سینٹر سے 75 ہزار کی چوری

55

منگل کی رات کو ، نامعلوم چوروں نے پلوسی بلاک ہیڈ کوارٹر میں واقع آر ٹی پی ایس کم ڈیٹا سنٹر میں مین گیٹ کا تالا توڑ کر اس کے اندر کا سامان چوری کرلیا۔ اس دوران چوروں نے الیمیرہ کا لاکر توڑ دیا اور لیپ ٹاپ اور سکینر اور دیگر سامان اندر رکھ کر آسانی سے چلتے رہے۔ اس سلسلے میں ، ڈیٹا سینٹر کے ایگزیکٹو اسسٹنٹ پرفولہ کمار پربھات نے بتایا کہ چوری ہونے والے سامان کی تخمینہ قیمت تقریبا 75 ہزار ہے۔

 

اطلاع ملتے ہی ش اوم پرکاش موقع پر پہنچا اور معاملے کی چھان بین کی۔ انہوں نے بتایا کہ سی او پلاسی کو بھی واقعے کی اطلاع دی گئی ہے اور ان کے حکم پر تھانہ پلوسی میں نامعلوم چوروں کے خلاف ایف آئی آر درج کی گئی ہے۔ انہوں نے بتایا کہ دوسرے دنوں کی طرح گذشتہ شام بھی وہ ڈیٹا سنٹر بند کرنے کے بعد اپنے گھر گیا تھا ، دوسری صبح جب وہ دفتر کھولنے آیا تو دیکھا کہ مین گیٹ کا تالا ٹوٹ گیا ہے اور اندر کا المیرا بھی کھلا ہوا تھا اور سامان بکھر گیا تھا۔ ہے

 

تفتیش کے دوران ، یہ پتہ چلا کہ چوروں نے گودریج کے ساتھ دائر فرد جرم سے متعلق لیپ ٹاپ اور اسکینر چوری کیا تھا۔ پلاسی پولیس اسٹیشن اوم پرکاش نے بتایا کہ پولیس رپورٹ درج کرتے وقت چوروں کی شناخت ہوگئی ہے اور جلد ہی چوروں کو گرفتار کرلیں گے۔