ارریہ: نہر سے نوجوان کی لاش ملی ، قتل کا خدشہ

40

نوجوان کی نعش ایریا بس اسٹینڈ سے گذرتی اے بی سی نہر میں زیرومائل گیٹ کے قریب ملنے کے بعد سنسنی پھیل گئی ، پولیس تھانہ پولیس نے موقع پر پہنچ کر لاش کی شناخت کرنے کی کوشش کی لیکن نوجوان کی شناخت نہیں ہوسکی۔ نعش پوسٹمارٹم کے لئے صدر اسپتال بھیج دی گئی۔ آس پاس کے لوگوں نے قتل کے بعد نعش نہر میں پھینکنے کا خدشہ ظاہر کیا ہے۔ نوجوان کی ناک سے خون نکل رہا تھا اور جسم کے بہت سے مقامات پر زخم کے نشانات نظر آئے تھے۔

معلومات کے مطابق تھانہ ایریا کے علاقہ میں گیرومائل نہر کے گیٹ اسٹینڈ کے قریب نہر میں نوجوان کی نعش دیکھ کر لوگوں میں سنسنی پھیل گئی۔ اطلاع ملتے ہی لوگوں کی ایک بڑی تعداد وہاں جمع ہوگئی۔ لوگوں نے معاملہ سٹی تھانے کو بتایا۔ پولیس نے موقع پر پہنچ کر نہر کے پانی سے نعش نکال کر قریبی لوگوں کی شناخت کرنے کی کوشش کی۔ شناخت نہ ہونے پر لاش کو پوسٹمارٹم کے لئے بھیجا گیا تھا۔

 

پولیس کے مطابق ، نوجوان کی عمر قریب 22 سال ہے۔ لوگوں کا ماننا ہے کہ نوجوان باہر سے ہے۔ اس کے قتل کے بعد لاش نہر میں پھینک دی گئی۔ تاہم پولیس کا ماننا ہے کہ اس نوجوان کی موت ڈوبنے کی وجہ سے ہوئی ہے اور نہر میں لاشیں بہہ گئی ہیں۔ سٹی پولیس تھانہ سنیل کمار نے بتایا کہ پوسٹ مارٹم رپورٹ میں قتل کی وجوہات سامنے آئیں گی۔ شناخت کے لئے پوسٹ لاشوں کی تصاویر قریبی پولیس اسٹیشنوں کو بھجوا دی گ. ہیں۔