ہفتہ, 8, اکتوبر, 2022
ہومبریکنگ نیوزارریا نیوزارریہ اور فاربس گنج کالج کا غلبہ، 18 میں سے دس ایوارڈز

ارریہ اور فاربس گنج کالج کا غلبہ، 18 میں سے دس ایوارڈز

پورنیہ یونیورسٹی کے زیراہتمام ارریہ کالج ارریہ اسٹیڈیم میں چل رہے انٹر کالج ایتھلیٹکس مقابلے جمعہ کو تیسرے دن بھی کامیابی کے ساتھ منعقد ہوئے۔ تیسرے روز بھی سٹیڈیم کھلاڑیوں اور تماشائیوں سے کھچا کھچ بھرا رہا۔ جمعہ کو تین قسم کے کھیلوں کا انعقاد کیا گیا جن میں پانچ ہزار میٹر ریس، شاٹ تھرو اور جیولن مقابلے شامل تھے۔ ان مقابلوں کے ذریعے کالج کے طلباء نے اپنی صلاحیتوں کے ساتھ ساتھ اپنی صلاحیتوں کا بھی مظاہرہ کیا۔ ایم ایل آریہ کالج قصبہ کے جیوتیش کمار پانچ ہزار میٹر کی دوڑ میں مردوں کے زمرے میں پہلے نمبر پر رہے۔ دوسری پوزیشن ارریہ کالج کے محمد آفتاب نے حاصل کی۔ جبکہ تیسرا مقام ارریہ کالج کے گورو کمار نے حاصل کیا۔ پانچ ہزار میٹر کی دوڑ میں خواتین کے زمرے میں پہلا اور دوسرا مقام پرنیا ویمنس کالج کی فریدہ خاتون اور کاجل لکڑہ نے حاصل کیا۔ جبکہ تیسری پوزیشن ارریہ کالج کی پریتی کماری نے حاصل کی۔ مردوں کے شاٹ پٹ میں ڈی ایس کالج کٹیہار کے متو کمار ساہ نے پہلی پوزیشن حاصل کی جبکہ ارریہ کالج اور فوربیس گنج کالج کے پرنس کمار اور رنجیت کمار نے بالترتیب دوسری اور تیسری پوزیشن حاصل کی۔ خواتین کے شاٹ پٹ زمرے میں کنچن کماری فوربس گنج کالج پہلے نمبر پر رہی۔ جبکہ دوسرا اور تیسرا مقام مونی اور جسپریت پورنیہ ویمنس کالج نے حاصل کیا۔ رنجن کمار یادو فوربس گنج کالج نے جیولن مقابلے میں مردوں کے حصے میں پہلا مقام حاصل کیا۔ دوسرا اور تیسرا مقام روپک کمار اور وشنو دیو کمار ارریہ کالج ارریہ نے حاصل کیا۔ جیولن مقابلے خواتین کے زمرے میں خوشی کماری پورنیہ ویمنس کالج نے پہلی، کنچن کماری فوربیس گنج کالج نے دوسری پوزیشن حاصل کی جبکہ آرادھنا سنگھ پورنیہ ویمنس کالج نے تیسرا مقام حاصل کیا۔ انٹر کالج اسپورٹس مقابلے سے قومی سطح کے کھلاڑی حاصل کرنے کی توقع ہے۔

سپورٹس انچارج ڈاکٹر نعمان حیدر اور امریش کمار شریواستو، ڈاکٹر برج کشور رام، ڈاکٹر تنزیل اطہر، ڈاکٹر محمود عالم، ڈاکٹر موحد الرحمان راجیش کمار، آلوک کمار، کنہیا کمار مشرا نے کامیاب انعقاد کے لیے خدمات انجام دیں۔ ایتھلیٹک مقابلہ. پرنسپل ڈاکٹر اشوک پاٹھک نے تمام فاتح کھلاڑیوں کے روشن مستقبل کی خواہش کی ہے۔ ہفتہ کو ایتھلیٹ مقابلے کے تحت 10 ہزار میٹر ریس اور ڈسکس تھرو کا انعقاد کیا جائے گا۔

روزنامہ نوائے ملت
روزنامہ نوائے ملتhttps://www.nawaemillat.com
روزنامہ ’نوائے ملت‘ اپنے تمام قارئین کو اس بات کی دعوت دیتا ہے کہ وہ خود بھی مختلف مسائل پر اپنی رائے کا کھل کر اظہار کریں اور اس کے لیے ہر تحریر پر تبصرے کی سہولت فراہم کی گئی ہے۔ جو بھی ویب سائٹ پر لکھنے کا متمنی ہو، وہ روزنامہ ’نوائے ملت‘ کا مستقل رکن بن سکتے ہیں اور اپنی نگارشات شامل کرسکتے ہیں۔
کیا آپ اسے بھی پڑھنا پسند کریں گے!

جواب چھوڑ دیں

براہ مہربانی اپنی رائے درج کریں!
اپنا نام یہاں درج کریں

- Advertisment -
- Advertisment -

مقبول خبریں

حالیہ تبصرے