اب آپ ان پورٹلز پر ڈی ایل اور آر سی جیسی دستاویزات رکھ سکتے ہیں ، مرکزی حکومت نے قواعد میں تبدیلی کی

34

وزارت روڈ ٹرانسپورٹ اینڈ ہائی ویز (روڈ ٹرانسپورٹ منسٹری) نے دستاویزات کو برقرار رکھنے کے قواعد میں کچھ تبدیلیاں کی ہیں۔ یکم اکتوبر 2020 سے بہت سارے قواعد میں ترمیم کی گئی ہے۔ ان اصولوں میں ، گاڑی کے دستاویزات رکھنے کے قواعد۔ اب یہ ضروری نہیں ہے کہ آپ ڈرائیونگ کرتے وقت لائسنس اور آر سی رکھیں۔ اس سلسلے میں تبدیلیاں کی گئی ہیں۔

نئے قواعد کے بعد ، ڈرائیوروں کے ذہن میں یہ سوال آرہا ہے کہ اگر دستاویزات قریب نہیں رکھی گئیں تو ان کو رکھا جائے گا۔ در حقیقت ، روڈ ٹرانسپورٹ اینڈ ہائی ویز کی وزارت ، جس کے بعد ڈرائیونگ لائسنس بنانے سے لے کر دستاویزات رکھنے تک بہت سے قواعد تبدیل کردیئے گئے ہیں۔ ان قوانین کو تبدیل کرنے کے پیچھے سب سے بڑی وجہ ڈرائیوروں کی پریشانیوں کو کم کرنا ہے۔

دستاویزات کو سرکاری ویب سائٹ پر رکھا جائے گا

اگر آپ بار بار اپنے دستاویزات اپنے ساتھ رکھنا بھول جاتے ہیں۔ تو اب ایک حل آگیا ہے۔ اب آپ کو اپنے ساتھ تمام دستاویزات لے جانے کی ضرورت نہیں ہے۔ اب آپ انہیں سرکاری ویب سائٹ پر چھوڑ سکتے ہیں۔ موٹر کار اپنی گاڑی کے دستاویزات آن لائن پورٹلز جیسے سنٹرل گورنمنٹ ڈیجیلاکر یا ایم پیرواہن پر برقرار رکھ سکتے ہیں۔

 

یہ بھی پڑھیں- ٹیلیگرام اپ ڈیٹ میں نئے سرچ فلٹرز اور نئی حرکت پذیری ، تفصیلات کو یہاں پڑھیں

آن لائن پورٹل پر اپنے دستاویزات کو اپ ڈیٹ کرنے کے بعد ، اگر ضرورت ہو تو آپ ان تک رسائی حاصل کرسکیں گے۔ جب بھی آپ باہر جاتے ہو تو آپ کو ان کو ہمیشہ ساتھ رکھنے کی ضرورت نہیں ہوگی۔ تحقیقات کے دوران ویب سائٹ پر ریکارڈ ہر بار اپ ڈیٹ ہوجائے گا۔ اب آپ اپنے دستاویزات کی آفیشل کاپی دکھا کر بھی کام چلاسکتے ہیں۔