آیوشمان کے بعد اپارشتی کھورانہ نے ارجوئی کے ساتھ ایک تصویر شیئر کی ، ایک پیارا کیپشن لکھا۔

27

کچھ دن پہلے ، بالی ووڈ اداکار اپرشکتی کھرانا اور آکریتی آہوجا کے گھر کلکاری گنجی تھی۔ ایسے میں اب اپارشتی نے بیٹی کے ساتھ ایک تصویر شیئر کی ہے۔ اسی دوران ، آیوشمان کھرانا نے اپنی بھانجی ارجوئی کی تصویر بھی سوشل میڈیا پر شیئر کی۔

آیوشمان نے تصویر شیئر کی۔
بتادیں کہ اپارشتی کھورانہ کی اہلیہ آکرتی آہوجا نے گزشتہ ماہ ایک بچے کو جنم دیا۔ ایسی صورتحال میں ، آیوشمان نے اپنی انسٹا کہانی پر بھتیجی ارجوئی کی تصویر شیئر کی ، اس کے ساتھ آیوشمان نے ‘اپار اور ارجوئی’ لکھا۔ آیوشمان کی جانب سے شیئر کی گئی تصویر میں ارجوئی اپنے والد اپرشکتی کی گود میں سوتے ہوئے نظر آرہے ہیں۔

اپرشکتی نے بھی پوسٹ کیا۔
اس سے پہلے ، جہاں آیوشمان نے انسٹا سٹوری پر تصویر شیئر کی تھی ، اپارشتی نے بھی اسے کچھ دیر پہلے پوسٹ کیا تھا۔ اس پوسٹ میں ، ارجوئی باپ کی گود میں سوتے ہوئے دیکھے گئے ہیں۔ اپارشکتی نے کیپشن میں ہیش ٹیگ کے ساتھ لکھا ہے – میری درخواستیں۔ یاد دلائیں کہ ارجوئی 27 اگست کو پیدا ہوا تھا۔ اپارشتی نے یہ معلومات سوشل میڈیا پر دی تھی۔

اپارشکتی کا کیریئر۔
قابل ذکر بات یہ ہے کہ اپارشتی نے فلم دنگل سے بطور اداکار اپنا آغاز کیا۔ اپرشتی دنگل کے بعد انہوں نے ‘بدری ناتھ کی دلہنیا’ ، ‘عورت’ ، ‘لوکا چپپی’ ، ‘پتی پتنی اور وو’ اور ‘اسٹریٹ ڈانسر’ میں بھی کام کیا ہے۔ اپرشکتی کو حال ہی میں جی 5 کے ہیلمٹ میں دیکھا گیا۔