جمعرات, 29, ستمبر, 2022
ہوماعلان واشتہاراتآسان و مسنون نکاح کا عملی نمونہ ؛دارالعلوم رحمانی زیرونائل کی جامع...

آسان و مسنون نکاح کا عملی نمونہ ؛دارالعلوم رحمانی زیرونائل کی جامع مسجد میں آسان و مسنون عقد نکاح

آسان و مسنون نکاح کا عملی نمونہ

دارالعلوم رحمانی زیرونائل کی جامع مسجد میں آسان و مسنون عقد نکاح

#محمداطہرالقاسمی
14/جنوری 2022
_________
آسان و مسنون نکاح کے لئے تقریریں کرنا،تحریری مضامین لکھنا اور اس کے لئے مہم اور تحریک چلانا بہت آسان ہے۔لیکن اس کا آغاز اپنے گھرانے سے کرنا انتہائی مشکل ترین کام ہے۔آج اس مشکل کام کو آسان کرتے ہوئے مولانا محمد الیاس شمسی بوچی ارریہ کے فرزند ارجمند مولانا محمد تنظیم قاسمی اور ماسٹر بختیار احمد ہاشمی ناظم اعلیٰ جامعہ عربیہ تعلیم القرآن بیلوا نے ایک خوبصورت مثال پیش کی ہے۔
یہ باتیں عقد نکاح سے قبل چند کلمات عرض کرتے ہوئے احقر محمد اطہر القاسمی نے کہی۔
اس مسنون عملی نکاح سے قبل دعائیہ کلمات کہتے ہوئے ناظم اعلیٰ دارالعلوم رحمانی زیرومائل ارریہ مفتی علیم الدین صاحب قاسمی نے کہاکہ آج کی مجلس سینکڑوں میں ایک ہے جبکہ ایسی آسان و مسنون نکاح کی مجلسیں جب تک سوفیصد منعقد نہیں ہوں گی نکاح میں خیر و برکت مقدر نہیں ہوگی۔
واضح رہے کہ ماسٹر بختیار احمد ہاشمی صاحب نے اپنی دختر نیک اختر کا عقد مسنون مولانا محمد تنظیم قاسمی کے ہمراہ کیا اور خود ہی نکاح بھی پڑھایا۔
اس نکاح کی خوبصورتی یہ تھی کہ دونوں طرف کے چند معزز احباب بعد نماز جمعہ یہاں مسجد میں جمع ہوئے اور مصلے پر بیٹھ کر چند دعائیہ کلمات کے ساتھ مجلس نکاح کی مسنون تقریب منعقد ہوگئی۔سب اپنی اپنی سوراری پر آگئے اور نوعروس کو اپنی دعاؤں سے نوازا۔چھوارے تقسیم ہوئے اور لوگ اپنی سواریوں سے اپنے گھر لوٹ گئے۔
نہ خوبصورت شادی کارڈ،نہ لمبی چوڑی دعوت،نہ شادیوں کے رسومات و لوازمات،نہ بینڈ باجے،نہ بارات،نہ بارات کی گاڑیوں کی لمبی قطار،نہ شامیانے نہ پنڈال اور نہ ہٹو بچو،نہ رکو رہو سنو کہو کے ہنگامے۔۔۔۔۔
آج میری آنکھیں ٹھنڈی ہوئیں کہ ایسا نکاح اپنی آنکھوں سے مشاہدہ کیا اور خود کو اس لئے شریک مجلس کیا کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ و سلم نے ارشاد فرمایا تھا کہ:
من احیا سنتی عند فساد امتی فلہ اجر مائۃ شہید۔۔۔
دل کی گہرائیوں سے مبارکباد اور نیک خواہشات۔۔۔
اس مسنون تقریب میں مولانا اظہار عالم قاسمی مچھیلا،
مفتی قمر الاسلام قاسمی بیلوا،مولانا اظہر قاسمی بیلوا،حافظ مظہر بیلوا،مولانا نور الاسلام ہاشمی بیلوا،حاجی منظور بوچی،ماسٹر ظفر مصوریہ،مکھیا مسعود بیلوا،مولانا عبد الرؤف قاسمی ڈوریہ،جناب محمد منصور بٹورباری،مولانا محمد علی ٹیسٹی دلی دربار زیرومائل،جناب محمد اسلام بلوات،جناب محبوب عالم بیلوا وغیرہ شریک ہوئے۔

روزنامہ نوائے ملت
روزنامہ نوائے ملتhttps://www.nawaemillat.com
روزنامہ ’نوائے ملت‘ اپنے تمام قارئین کو اس بات کی دعوت دیتا ہے کہ وہ خود بھی مختلف مسائل پر اپنی رائے کا کھل کر اظہار کریں اور اس کے لیے ہر تحریر پر تبصرے کی سہولت فراہم کی گئی ہے۔ جو بھی ویب سائٹ پر لکھنے کا متمنی ہو، وہ روزنامہ ’نوائے ملت‘ کا مستقل رکن بن سکتے ہیں اور اپنی نگارشات شامل کرسکتے ہیں۔
کیا آپ اسے بھی پڑھنا پسند کریں گے!

جواب چھوڑ دیں

براہ مہربانی اپنی رائے درج کریں!
اپنا نام یہاں درج کریں

- Advertisment -spot_img
- Advertisment -
- Advertisment -

مقبول خبریں

حالیہ تبصرے