آر جے ڈی کی پوسٹر سیاست جنماشتمی کے موقع پر سرخیاں بنا رہی ہے ، تیج برادران کے درمیان کیا چل رہا ہے؟

20

راشٹریہ جنتا دل کے قومی صدر لالو پرساد یادو کے بیٹے تیج پرتاپ یادو اور تیجسوی یادو تعلقات سرخیوں میں ہیں۔ تیج پرتاپ یادو کے بڑے پوسٹرز (ہورڈنگز) اتوار کی شام جنمشتمی کی خواہشات کے لیے لگائے گئے تھے۔ پوسٹر سیاسی حلقوں میں بحث کا موضوع بن گیا کیونکہ اپوزیشن لیڈر اور لالو پرساد یادو کا چھوٹا بیٹا تیجسوی یادو پوسٹر سے غائب ہے۔ اس پوسٹر میں لالو پرساد یادو اور رابڑی دیوی کی چھوٹی تصاویر کے ساتھ ساتھ تیج پرتاپ یادو کی بڑی تصویر بھی لگائی گئی ہے۔ لیکن تیجسوی یادو کہیں نظر نہیں آتا۔ جیسے ہی پوسٹر بحث میں آیا کہ تیج پرتاپ نے۔ ٹویٹر اکاؤنٹ پر ایک نئی تصویر ڈالیں جس میں دونوں بھائی نظر آرہے ہیں۔ خیال کیا جاتا ہے کہ یہ ایک پیچ اپ کی تصویر ہے۔

زیادہ فاصلے!

درحقیقت ، جنماشتمی کے موقع پر ، بھگوان کرشن کے بھکت اور لالو کے لال تیج پرتاپ یادو نے پٹنہ کی سڑکوں پر پوسٹر لگا کر عوام کو مبارکباد دی۔ تیجسوی یادو کو مبارکباد کے پیغام کے ساتھ پوسٹر میں شامل نہیں کیا گیا تھا۔ تیج پرتاپ کے چھوٹے بھائی اور بہار میں اپوزیشن لیڈر کی تصویر کی عدم موجودگی کی وجہ سے ، آر جے ڈی کے اندر پھوٹ پڑنے کی خبر دوبارہ پھیلنے لگی۔ یہ خیال کیا جاتا تھا کہ پارٹی کے اندر ایک سیاسی بحران دوبارہ پیدا ہو گیا ہے۔ کیونکہ لوگ سابق وزیر صحت اور حسن پور کے ایم ایل اے تیج پرتاپ یادو کے ماضی میں دکھائے گئے رویہ کو نہیں بھولے ہیں۔ تیج پرتاپ نے تیجسوی یادو پر سوالات اٹھائے تھے ، تب تیجسوی یادو نے انہیں نظم و ضبط میں رہنے کا مشورہ دیا تھا۔ معاملہ بہار سے دہلی تک پہنچا تھا۔ ایسی صورت حال میں یہ نیا پوسٹر پارٹی کے اندر ہلچل کی نشاندہی کرنے والا ہے۔ ایسا لگتا ہے کہ دہلی اور متھرا سے واپسی کے بعد پٹنہ پہنچنے والے تیج پرتاپ نے اپنا پرانا موقف دوبارہ قائم کیا ہے۔

راتوں رات پیچ اپ!

اس پوسٹر پر بحث شروع ہونے کے بعد تیج پرتاپ یادو نے پھر ایک نیا کارنامہ دکھایا۔ دیر رات تیج پرتاپ یادو نے اپنے ٹوئٹر اکاؤنٹ پر ایک نئی تصویر شیئر کی۔ تیجسوی یادو کو بھی بحث کے بعد تصویر میں شامل کیا گیا ہے۔ تیج پرتاپ کے اس رویے کو پیچ اپ کے طور پر دیکھا جا رہا ہے۔ اس سے پہلے بھی طالب علم آر جے ڈی کے ایک پوسٹر پر ہنگامہ ہوا تھا جس میں تیج پرتاپ کو دکھایا گیا تھا لیکن تیجسوی نظر نہیں آیا تھا۔ مجموعی طور پر یہ مانا جاتا ہے کہ آر جے ڈی سپریمو لالو یادو کے خاندان کی اندرونی صورت حال میں ابھی بہتری کی ضرورت ہے۔