آئی پی ایل 2020: آئی پی ایل کے شیڈول کا طویل انتظار ، جانئے کب اعلان کیا جائے گا

37

انڈین پریمیر لیگ (آئی پی ایل) کے افتتاحی میں اب صرف 14 دن باقی ہیں۔ آئی پی ایل رواں سال 19 ستمبر سے متحدہ عرب امارات (متحدہ عرب امارات) میں کھیلا جانا ہے۔ آئی پی ایل کوویڈ 19 وبا کی وجہ سے رواں سال متحدہ عرب امارات میں کھیلا جانا ہے۔ شائقین بے تابی سے آئی پی ایل کے شیڈول کا انتظار کر رہے ہیں۔ آئی پی ایل کا آغاز 19 ستمبر سے ہوگا جبکہ فائنل میچ 10 نومبر کو کھیلا جانا ہے۔ میچ دبئی ، ابوظہبی اور شارجہ میں کھیلے جائیں گے۔ اے این آئی کی رپورٹ کے مطابق ، آئی پی ایل کا شیڈول اب اتوار (6 ستمبر) کو جاری کیا جائے گا۔

 

متحدہ عرب امارات میں 19 ستمبر سے شروع ہونے والے آئی پی ایل 2020 کا شیڈول کل جاری کیا جائے گا: آئی پی ایل کے چیئرمین برجیش پٹیل pic.twitter.com/NHnGZzohQS

 

– اے این آئی (@ اے این آئی) 5 ستمبر 2020

اے بی پی کے حوالے سے بتایا گیا ہے کہ بورڈ آف کنٹرول برائے کرکٹ ان انڈیا (بی سی سی آئی) کے صدر سوراو گنگولی نے کہا ہے کہ آئی پی ایل کا شیڈول قریب قریب تیار ہے اور اس کا اعلان 4 ستمبر تک کیا جائے گا۔ شائقین 4 ستمبر سے آئی پی ایل کے شیڈول کا انتظار کر رہے ہیں اور اب انتظار میں ایک دن کا اضافہ ہوگیا ہے۔

تاہم ، بی سی سی آئی یا آئی پی ایل کی طرف سے اس بارے میں ابھی تک کوئی باضابطہ اعلان نہیں کیا گیا ہے کہ شیڈول کس تاریخ کو جاری کیا جائے گا۔ اس سے پہلے آئی پی ایل اس سال 29 مارچ سے بھارت میں کھیلا جانا تھا ، لیکن کوڈ 19 وبائی بیماری کے سبب ملتوی کرنا پڑا۔